Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn over uw onvrede, kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Doe dit het liefst met de betrokken medewerker(s) persoonlijk. U kunt hiervoor een afspraak inplannen. Ook kunt u een klachten formulier invullen, de klachten functionaris (J.C. Voskamp) neemt erna contact met u op om uw klacht te bespreken. Download hier ons klachtenformulier en stuur deze op naar de praktijk, t.a.v. J.C. Voskamp
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke- en onpartijdige klachtenfunctionaris van de SKGE. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer (088) 0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de SKGE niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist), uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.
Het te downloaden formulier staat hieronder. Een papieren versie van onze volledige klachtenregeling en het klachten formulier kunt u bij de assistente opvragen.